درباره مدرسه مجازی موسسه طلوع

مدرسه مهارتی طلوع یا مدرسه مجازی طلوع حق با پشتوانه 10 ساله فعالیت‌های آموزشی موسسه طلوع حق شکل گرفته است. مدرسه مجازی با ارائه استانداردهای جدید سعی دارد تا فرصت آموزش با کیفیت را از طریق بستر مجازی برای علاقه‌مندان سراسر ایران فراهم آورد. شما میتوانید در خصوص موسسه طلوع بیشتر بخوانید.

مدسه مهارتی طلوع پلتفرم آموزش مجازی رشته‌های مهارتی به صورت آفلاین و آنلاین با اساتید شاخص هر حوزه آموزشی این پلتفرم بر اساس متد آموزش مجازی روز دنیا طراحی شده است. همین تفاوت‌های در متد آموزش باعث شده است که در بین طرفداران آموزش مجازی بسیار بحث و گفت و گو صورت پذیرد. برخی از این ویژگی‌های پلتفرم مدرسه مهارتی طلوع را به اختصار در زیر می‌توانید مطالعه کنید.

1- از هر حوزه یک دوره آموزشی بسیار جامعه و کامل وجود دارد و دانشجویان بعد از تهیه این دوره‌ها، دیگر نیاز به شرکت در دوره‌ی دیگری ندارند لذاست که در این سایت فقط یک آموزش از هر حوزه‌ای وجود دارد. به عبارتی این شعار که “ به جای اینکه چند فیلم آموزشی ببینیند، یک فیلم آموزشی را چند بار ببینیند ”  را تحقق بخشیده‌ایم.

2- در طول آموزشی در این پلتفرم بعد از هر بخش تمرین ها و آزمون های مختلفی را دانشجو برای یادگیری بیشتر باید پاس کند که این امر موجب تثبیت آموزش ر ذهن دانشجو خواهد شد.

3- در این پلتفرم مکانیزمی طراحی شده که دانشجو می‌تواند با استاد یا استادیارها ارتباط داشته‌باشد و تا همیشه سوالات خود را از این طریق با ارتباط با اساتید حل و فصل کند.

4- در انتهای این دوره ها و گذراندن آزمون ها گواهینامه به دانشجویانی که موفق به گذراندن همه آزمون ها شده باشند اعطا می‌شود. 5- همه دوره های آفلاین به صورت ضبط استدیویی هستند و ب کیفیت بسیار بالا ضبط و تدوین شده است.

5-در مدرسه مهارتی طلوع به دلیل اطمینان از کیفیت بسیار بالای دوره‌ها این امکان در نظر گرفته شده است که درصورتی که پس از ۳ روز از خرید دوره، به هر دلیلی از روند برگزاری دوره ناراضی باشید، تمامی وجه پرداختی بازگشت داده خواهد شد.

ساعات مراجعه حضوری و پاسخگویی تلفنی: (9 الی 13) و  (14 الی 17)

شماره تلفن گویا : 021-28427036

شماره تلفن ثابت : 021-66461540

شماره همراه: (جهت پیامک و پیام رسان های بله، ایتا، واتساپ و تلگرام)

09190132580