آموزش عکس نوشته دینی – آفلاین

ثبت نام
طول دوره: ۱۰+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۱۷
ویدئو: ۳:۲۰ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد

مقدمه، عکس نوشته دینی

در این دوره به بررسی مبانی تولید عکس‌نوشته دینی میپردازیم و عکس‌نوشته را از سه منظر محتوا، تصویر و نوشتاری بررسی می‌کنیم. با مرور برخی از ایده‌های تولید عکس‌نوشته دینی، تولیدات مذهبی موجود در فضای مجازی رو تحلیل و آسیب‌شناسی می‌کنیم تا مقدمه‎ای را برای حضور در فضای مجازی برای شرکت کنندگان رقم بزنیم.

دوره آموزش عکس نوشته دینی برای چه کسانی مفید است؟!

این دوره برای فعالان فضای مجازی که با بن‌بست‌های فکری و روشی نسبت به تولیدات در فضای مجازی مواجهه شده‌اند می‌تواند مفید باشد. همچنین کسانی که عزم حضور در فضای مجازی و تولید عکس‎نوشته دارند می‌توانند مخاطبان خوبی برای این دوره باشند. علاوه بر این یکی از مزیت‎‌ها و نکات مثبت این دوره محوریت محتواهای دینی در مباحث است، لذا مبلغین و ناشرین معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام در فضای مجازی مخاطبین اصلی این دوره خواهند بود.

پیش نیاز های شرکت در دوره آموزش عکس نوشته دینی

در این دوره مبانی روند تولید عکس‌نوشته دینی بررسی می‌شود و در انتها به برخی از تکنیک‌های اولیه جهت تولید عکس‌نوشته می‌پردازیم، لذا پیش‌نیاز حضور در این دوره دغدغه‌ی نشر معارف اهل‌بیت و حضور فعال در فضای‌مجازی است.

پس از اتمام دوره آموزش عکس نوشته دینی چه چیزهایی یاد میگیریم ؟!

در پایان سه فصل اصلی این دوره، دانش‌پژوهان با ویژگی‌های مطلوب در تولید عکس‌‎نوشته دینی آشنا می‎شوند و با بررسی نمونه‌های موفق ، پرهیز از نکات منفی و به کارگیری مباحث دوره می‌توانند حوزه پررنگ و پویایی را در فضای مجازی داشته باشند.

روش ارائه این دوره به چه صورت است ؟!

دوره‌های مدرسه مجازی طلوع تماما مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی آموزشی و تجربه آموزشی 8 ساله موسسه طلوع تهیه شده است. این دوره‌ها در استودیوی آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر ضبط شده و امکان مشاهده بارها و بارهای هر قسمت به راحتی وجود دارد. ویژگی‌های شاخص این دوره:

سبک آموزشی نوین: تدریس اساتید با شیوه نامه آموزشی موسسه طلوع مبتنی بر استانداردهای آموزش جهانی است و با نظارت کارشناس و کارگردان آموزشی می باشد.

آزمون: بعد از اتمام دوره شما میبایست آزمون نهایی این دوره رو انجام بدین تا درصورت قبولی مجوز دریافت گواهی را دریافت کنید.

گواهینامه: پس از طی کامل همه قسمت های دوره، گذراندن آزمونو ارسال تمارین پروژه نهایی گواهینامه شما صادر خواهد شد.

جلسه برخط: پس از اتمام دوره دانشجویان میتوانند درخواست شرکت در جلسه برخط با استاد دوره را توسط سایت ارسال کنند. پس از به حدنصاب رسیدن دانشجویان درخواست دهنده جلسه ای آنلاین با حضور استاد برگزار میگردد.

توجه: با توجه به متد استریمینگ آموزشی در مدرسه مجازی طلوع، و نیاز به شرکت در مراحل طراحی شده مانند تمارین و آزمون ها، نمایش محتوای دوره تنها از طریق مراجعه با پروفایل خود به سایت مقدور است و نیازی به دانلود ویدئوها نمیباشد و این امکان نیز وجود ندارد. محتوای آموزشی برای همیشه در دسترس شماست و میتوانید بارها و بارها آن را مشاهده نمایید و حتی از به روزرسانی های احتمالی آن بهره مند گردید.

کلاس های دوره آموزش عکس نوشته دینی – آفلاین

مقدمات

۱
کلام آغازین
۲
مقدمه
۳
تمرین 1

محتوای متنی

۱
محتوای متنی بخش 1
۲
محتوای متنی بخش 2
۳
تمرین 2

محتوای بصری

۱
محتوای بصری بخش 1
۲
محتوای بصری بخش 2
۳
تمرین 3

محتوای نوشتاری(فونت)

۱
محتوای نوشتاری(فونت) بخش 1
۲
محتوای نوشتاری(فونت) بخش 2
۳
تمرین 4

بررسی تکنیک ها

۱
بررسی تکنیک ها قسمت 1
۲
بررسی تکنیک ها قسمت 2
۳
بررسی تکنیک ها قسمت 3
۴
بررسی تکنیک ها قسمت 4
۵
بررسی تکنیک ها قسمت 5
۶
بررسی تکنیک ها قسمت 6
۷
بررسی تکنیک ها قسمت 7
۸
بررسی تکنیک ها قسمت 8
۹
بررسی تکنیک ها قسمت 9
۱۰
تمرین 5

امکان ثبت نظر تنها برای دانشجویان دوره میباشد.
ثبت نام
طول دوره: ۱۰+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۱۷
ویدئو: ۳:۲۰ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد
+ لیست علاقه
سیدمحمد موسوی
استاد سیدمحمد موسوی
طلبه سطوح عالی حوزه علمیه قم و دانش‌پژوه مرکز تخصصی علوم حدیث، از تولیدگران محتوا در فضای مجازی با نام رسانه‌ای «مصوّر» است. مدیر هنری کارگاه‎‌های تولید عکس‌نوشته، رتبه اول در بخش گرافیک هفتمین سوگواره هنری اشراق، رتبه برتر در بخش گرافیک همایش «طلاب و فضای مجازی»، قریب به ده سال سابقه تولید عکس‌نوشته و پوستر در فضای مجازی، که از جمله می‌توان به صفحات؛ پژوهشگاه تخصصی شهیدصدر، علمدارگرافیک، صفحه رسمی حرم مطهر امام رضا علیه السلام خبرگزاری فارس و حوزه هنری کودک و نوجوان اشاره کرد.

دوره های مرتبط آموزش عکس نوشته دینی – آفلاین

آموزش عکس نوشته دینی – آفلاین
قیمت:
۹۰۰,۰۰۰تومان