آموزش کامل تصویربرداری – آفلاین

بزودی...

با ثبت شماره همراه خود در لیست انتظار این دوره قرار بگیرید.

سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد

مقدمه، تصویربرداری

تو دنیای امروز، رسانه‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل در شکل‌گیری جنبش‌های سیاسی، کمپین‌های اجتماعی و انعکاس عواطف فردی افراد نقش دارن. جهان غرب با فهمیدن و توجه به اهمیت این پارامتر، تونسته با استفاده مهارتمندانه و حرفه‌ای از رسانه‌ها، یک امپراتوری گسترده رو خلق کنه. اصلی‌ترین عامل پیشرفت جهان غرب، وجود رسانه‌های خصوصی در کنار رسانه‌های دولتیه که به وجود یک فضای رقابتی منجر شده و سطح تولیدات رسانه‌ای را ارتقاء داده . تو این میون، دوربین به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در تولید رسانه، نقش بسیار مهمی داره. به همین منظور، “دوره‌ی آموزشی تصویربرداری با دوربین‌های بدون آینه و آینه‌دار” به عنوان یک گام نوآورانه و جذاب در حوزه تکنولوژی و هنر تصویربرداری مطرح هستش. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، دوربین‌های بدون آینه به سرعت جایگزین دوربین‌های سنتی میشن و بسیاری از علاقه‌مندان به تصویربرداری به دنبال استفاده از این نوع دوربین‌ها هستن. این دوره با هدف آموزش اصول و تکنیک‌های پیشرفته تصویربرداری با این دوربین‌ها، برای همه علاقه‌مندان، بویژه جوانان، طراحی شده. با ما همراه بشید تا تو دنیای جذاب و هیجان‌انگیز تصویربرداری، مهارت‌های جدید و خلاقانه رو یاد بگیریم.

دوره آموزش تصویربرداری برای چه کسانی مفید است؟!

در کل گذروندن این دوره برای همه افراد خوبه ولی بیشتر بدرد افرادی میخوره که میخوان وارد حوزه‌های رسانه، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، ساخت مستند و فیلم کوتاه بشن، یه نکته دیگه هم اینکه مباحث این دوره برای همه رده‌های سنی کاربردی هستش

پیش نیاز های شرکت در دوره آموزش تصویربرداری

از اونجایی که دوره از مباحث مقدماتی شروع شده هیچ پیش نیازی نداره و با دسترسی به اینترنت و لبتاب یا کامپیوتر میتونین آموزش رو شروع کنین و به مرور با نکاتی که مطرح میکنیم به این مهارت مسلط بشین

پس از اتمام دوره آموزش تصویربرداری چه چیزهایی یاد میگیریم ؟!

شما میتونین با انواع دوربین های بدون آینه و آینه دار تصویربرداری کنین
شما میتونین با تنظیمات دستی با دوربین های مختلف فعالیت کنین
شما میتونین با گذروندن این دوره به مهارت تصویربرداری مسلط و کم کم به درآمد برسین
شما میتونین این مطالبی رو که یادگرفتین به دیگران هم آموزش بدین
شما میتونین در کنار یادگیری این مهارت، دوره تدوین رو هم یاد بگیرین اون وقت هر جایی که خواستین میتونین کار کنین و یا به صورت فریلنسری پروژه بگیرین
شما با مفاهیم تصویربردرای به صورت کامل آشنا میشین
شما میتونین با دوربین موبایل یا دوربین های حرفه ای قاب زیبا بچینین
شما میتونینی یه کادر بندی مناسب رو تنظیم کنین

روش ارائه این دوره به چه صورت است ؟!

دوره‌های مدرسه مجازی طلوع تماما مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی آموزشی و تجربه آموزشی 8 ساله موسسه طلوع تهیه شده است. این دوره‌ها در استودیوی آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر ضبط شده و امکان مشاهده بارها و بارهای هر قسمت به راحتی وجود دارد. ویژگی‌های شاخص این دوره:

سبک آموزشی نوین: تدریس اساتید با شیوه نامه آموزشی موسسه طلوع مبتنی بر استانداردهای آموزش جهانی است و با نظارت کارشناس و کارگردان آموزشی می باشد.

آزمون: بعد از اتمام دوره شما میبایست آزمون نهایی این دوره رو انجام بدین تا درصورت قبولی مجوز دریافت گواهی را دریافت کنید.

گواهینامه: پس از طی کامل همه قسمت های دوره، گذراندن آزمونو ارسال تمارین پروژه نهایی گواهینامه شما صادر خواهد شد.

جلسه برخط: پس از اتمام دوره دانشجویان میتوانند درخواست شرکت در جلسه برخط با استاد دوره را توسط سایت ارسال کنند. پس از به حدنصاب رسیدن دانشجویان درخواست دهنده جلسه ای آنلاین با حضور استاد برگزار میگردد.

توجه: با توجه به متد استریمینگ آموزشی در مدرسه مجازی طلوع، و نیاز به شرکت در مراحل طراحی شده مانند تمارین و آزمون ها، نمایش محتوای دوره تنها از طریق مراجعه با پروفایل خود به سایت مقدور است و نیازی به دانلود ویدئوها نمیباشد و این امکان نیز وجود ندارد. محتوای آموزشی برای همیشه در دسترس شماست و میتوانید بارها و بارها آن را مشاهده نمایید و حتی از به روزرسانی های احتمالی آن بهره مند گردید.

کلاس های دوره آموزش کامل تصویربرداری – آفلاین

امکان ثبت نظر تنها برای دانشجویان دوره میباشد.
بزودی...

با ثبت شماره همراه خود در لیست انتظار این دوره قرار بگیرید.

سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد
+ لیست علاقه
Avatar
استاد سید عمار موسوی
از سال 1389 با ورود به دوره‌های آکادمیک فیلم‌سازی از طریق یادگیری تصویربرداری ، پایه‌گذاری مهارت‌های خود را در این عرصه آغاز کرد و از سال 1394 به صورت حرفه‌ای در زمینه برنامه سازی فعالیت می‌کند. در طول این سال‌ها، او به تولید بسیاری از اثار متنوع پرداخته و برخی از آن‌ها به جوایز برتر در جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی رسیده است /رتبه اول بخش بین الملل سوگواره عبرات فیلم کوتاه /رتبه اول جشنواره اعتکاف برای فیلم کوتاه لذت/رتبه دوم جشنواره جنات برای فیلم کوتاه سنگر/رتبه دوم جشنواره طوبی برای اپلیکیشن ستاره ها/شایسته تقدیر از سوگواره بلاغ برای مستند سیره حسینی/شایسته تقدیر از جشنواره خورشید برای نماهنگ رهبری / دوره‌های آکادمیک خود را در موسساتی چون بنیاد آسمان، مدرسه اسلامی هنر ، خانواده هنری تبلیغی عقیق ، مجتمع آموزشی بیان زیر نظر اساتید مطرح چون همایون اسعدیان ، بهروز افخمی ، بهروز شعیبی ، اسماعیل عظیمی ، سید رائد موسوی و ... با دقت و حرفه‌ایترین روش‌ها گذرانده است. /علاوه بر تصویربرداری در زمینه کاردگردانی، تدوین و تهیه‌کنندگی نیز مهارت‌ دارد و تسلط کامل بر آن‌ها را داراست.

دوره های مرتبط آموزش کامل تصویربرداری – آفلاین

آموزش کامل تصویربرداری – آفلاین
قیمت:
بزودی...