آموزش اوسینت – آفلاین

بزودی...

با ثبت شماره همراه خود در لیست انتظار این دوره قرار بگیرید.

سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد

مقدمه، آموزش اوسینت

امروزه دارایی‎‌های بشر تنها به پول‌های موجود در حساب‌های بانکی و یا اموالی که به صورت فیزیکی وجود دارند، ختم نمی‌شوند. بلکه سرمایه اصلی، اطلاعاتی است که در پایگاه‌های داده و دیتابیس‌ها نگهداری می‌شوند. دامنه اطلاعات موجود در دنیا آنقدر روبه رشد است که بسیاری از دارایی‌های فیزیکی به شکلی دیگر تغییر پیدا کرده‌اند. بعنوان نمونه تمامی حساب‌های بانکی امروزی از حالت نقدی خارج شده‌اند و تنها برای هر صاحب حساب یک ردیف در جدول پایگاه‌داده وجود دارد. در بسیاری از موارد، اطلاعاتی در سطح دنیا و شبکه اینترنت توسط مردم به صورت خواسته یا ناخواسته تولید می‌شود که شاید در نگاه اول کاملا بی اهمیت باشند. اما واقعیت این است که با کنار هم قرار دادن حجم وسیعی از اطلاعات و پیاده‌سازی فرایندهای تحلیلی، می‌توان نتایج علمی زیادی بدست آورد و یا حتی وقایع یا اتفاقات آینده را پیش‌بینی نمود.

یکی از به‌روزترین علومی که امروزه برای استخراج اطلاعات در خدمت بشر آمده است علم اوسینت یاهمان هوش منبع باز می‌باشد؛ که از طریق آن شما به راحتی و البته به صورت قانونی می‌توانید در مورد هر موضوع و یا هر فردی به اطلاعات محرمانه و شگفت‌انگیزی دست پیدا کنید و همچنین از حریم سایبری خود چه در دنیای مجازی و چه در دنیای حقیقی محافظت کنید.

 

دوره آموزش اوسینت برای چه کسانی مفید است؟!

امروزه در دنیای دیجیتال، اطلاعات از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هرآنکس که دستی بر آتش جمع‌آوری اطلاعات و یا داده‌کاوی داشته باشد می‌تواند در مشاغل پردرامد و مهم گوی سبقت را برباید. در ذیل چند نمونه کوچک از این حوزه های کاری را نام برده ایم:

  • ارگان‌های نظامی
  • ارگان‌های اطلاعاتی و امنیتی (اعم از اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات)
  • قوه قضاییه (جرم‌شناسی، وکالت، قضاوت و فارنزیک(جرم‌شناسی سایبری))
  • سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری
  • حوزه هک و امنیت
  • حوزه برنامه نویسی
  • حوزه خبرنگاری
  • حوزه رسانه
  • حوزه پژوهشی و نخبگانی
  • امورات دانشجویی و دانش‌آموزی
  • مقاله نویسی و…

سرفصل های دوره آموزش اوسینت

مبانی اوسینت
مجازی سازی
کوه یخ اینترنت
موتورجستجو
مرورگر
ردیابی فعالیت‌ها در گوگل
جستجوی پیشرفته در گوگل
گوگل هک
سفر در  زمان
جستجوی عکس
جستجوی فیلم
جستجوی صوت
اوسینت متن/Text Osint
شبکه های اجتماعی
People check
جستجوی شماره تلفن
جستجوی کمپانی و شرکت ها

پیش نیاز های شرکت در دوره آموزش اوسینت

یکی از متمایزترین ویژگی های این دوره، جامع بودن آن است؛ این بدان معناست که شما برای فراگیری این دوره مستلزم به دانستن هیچ پیش‌نیازی نبوده و فقط با داشتن یک سیستم (PC، لپ‌تاپ و یا یک گوشی هوشمند) و اینترنت می‌توانید  بهره بالایی از این دوره ببرید.

پس از اتمام دوره آموزش اوسینت چه چیزهایی یاد میگیریم ؟!

پس از اتمام این دوره شما به یک کارشناس اوسینت تبدیل خواهید شد و آماده استخدام در حوزه‌های شغلی فوق‌الذکر می‌شوید؛ و قادر خواهید بود که اطلاعات زیادی را از منابع عمومی و آشکار بدست آورده و آنها را دسته بندی نمایید و عملا در جایگاه یک متخصص و کارآگاهِ وب قرار خواهید گرفت؛ به طوری که زندگی دیجیتال شما به دو بخش قبل از اوسینت و بعد از اوسینت تقسیم می‌شود!

روش ارائه این دوره به چه صورت است ؟!

دوره‌های مدرسه مجازی طلوع تماما مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی آموزشی و تجربه آموزشی 8 ساله موسسه طلوع تهیه شده است. این دوره‌ها در استودیوی آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر ضبط شده و امکان مشاهده بارها و بارهای هر قسمت به راحتی وجود دارد. ویژگی‌های شاخص این دوره:

سبک آموزشی نوین: تدریس اساتید با شیوه نامه آموزشی موسسه طلوع مبتنی بر استانداردهای آموزش جهانی است و با نظارت کارشناس و کارگردان آموزشی می باشد.

آزمون: بعد از اتمام دوره شما میبایست آزمون نهایی این دوره رو انجام بدین تا درصورت قبولی مجوز دریافت گواهی را دریافت کنید.

گواهینامه: پس از طی کامل همه قسمت های دوره، گذراندن آزمونو ارسال تمارین پروژه نهایی گواهینامه شما صادر خواهد شد.

جلسه برخط: پس از اتمام دوره دانشجویان میتوانند درخواست شرکت در جلسه برخط با استاد دوره را توسط سایت ارسال کنند. پس از به حدنصاب رسیدن دانشجویان درخواست دهنده جلسه ای آنلاین با حضور استاد برگزار میگردد.

توجه: با توجه به متد استریمینگ آموزشی در مدرسه مجازی طلوع، و نیاز به شرکت در مراحل طراحی شده مانند تمارین و آزمون ها، نمایش محتوای دوره تنها از طریق مراجعه با پروفایل خود به سایت مقدور است و نیازی به دانلود ویدئوها نمیباشد و این امکان نیز وجود ندارد. محتوای آموزشی برای همیشه در دسترس شماست و میتوانید بارها و بارها آن را مشاهده نمایید و حتی از به روزرسانی های احتمالی آن بهره مند گردید.

کلاس های دوره آموزش اوسینت – آفلاین

امکان ثبت نظر تنها برای دانشجویان دوره میباشد.
بزودی...

با ثبت شماره همراه خود در لیست انتظار این دوره قرار بگیرید.

سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد
+ لیست علاقه
مهسا جودکی
استاد مهسا جودکی
دارای مدرک بین‌المللی اوسینت(Certification number:20221107-70-RA2585) مسلط به زبان های انگلیسی و عبری بیش از سه سال در حوزه اوسینت و داده‌کاوی با سازمان‌های بزرگ کشور همکاری نموده و تاکنون به 1300 نفر به صورت مجازی و حضوری آموزش تخصصی اوسینت داده اند. حوزه تخصصی پروژه‌های اوسینتی ایشان در جنگ سایبری با دول متخاصم و همچنین مبارزه با صهیونیسم پررنگ‌تر می‌باشد

دوره های مرتبط آموزش اوسینت – آفلاین

آموزش اوسینت – آفلاین
قیمت:
بزودی...