آموزش گویندگی ، فن بیان و اجرا – آفلاین

ثبت نام
دانشجویان دوره: ۲۱۸ دانشجو
طول دوره: ۱۲+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۵۸
ویدئو: ۹:۵۵ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
گواهینامه پایانی: دارد

مقدمه، آموزش گویندگی فن بیان و اجرا

راز انسان‌هایی که در ارتباط برقرار کردن مهارت دارند فن بیان آنها در صحبت کردن است. همه این رازها به رساندن پیام مربوط است. آموزش گویندگی و فن بیان و سخنرانی یا سخنوری موضوعاتی نیست که امروزه بر سر زبان‌ها افتاده باشد. بعضی‌ها فکر میکنند که انسان‌ها به تازگی برای به کرسی نشاندن حرفشان خوب حرف زدن را می ‌آموزند ، اما اهمیت این موضوع از زمانی که بشر توانایی حرف‌زدن پیدا کرد احساس شد.یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای یک ارائه شاخص و سخنرانی خوب آموختن فن بیان و گویندگی است.با آموزش فن بیان و گویندگی، نفوذ کلام و توانایی متقاعد کردن دیگران در دنیای امروز، در کار و زندگی تغییرات بزرگی ایجاد می‌کند.

آموزش مجازی گویندگی و فن بیان برای چه کسانی مفید است؟!

به طور کلی هر کسی در زندگی در شرایطی قرار میگیرد که بخواهد از عقایدش دفاع کند یا لازم باشد کسی را متقاعد کند. کارمندان با هر سمتی برای رتبه‌بندی و پیشرفت باید مهارت ارتباط برقرارکردن را کسب کنند.کسانی که کسب‌و‌کاری دارند و با مشتری در ارتباط هستند باید برای برقراری ارتباط خوب و متقاعد کردن مشتری دوره آموزش گویندگی و فن بیان را بگذرانند. هنردوستان که کسب و کاری ندارند در روابط دوستانه روزمره خود برای ارتباط با دوستان حتما نیاز به آموزش فن بیان مناسب هستند . و اینکه این دوره محدود به فن بیان نیست و تمام فنون اجرا و گویندگی و گویندگی خبر برای کسانی که علاقه به مجری‌گری، دوبله، سخنوری و عملا همه حوزه‌های دوبلاژ دارند در دوره آموزش اجرا و گویندگی آموزش داده می شود.

پیش نیازهای شرکت در دوره آموزش غیرحضوری گویندگی و فن بیان

به نظر ما اگر به دنبال تغییر شرایط کاری و روابط اجتماعی خود هستید و انگیزه لازم برای کسب مهارت درجهت ارتباط با دیگران را دارید ، پیشنیازهای لازم برای شرکت در این دوره گویندگی را دارا هستید. مدرس گویندگی و فن بیان، خانم فرخی‌نژاد سالهاست در صداوسیما سابقه فعالیت دارند. از این جهت شما در کلاس گویندگی و فن بیان می‌توانید با خیال آسوده و بدون پیش‌نیاز آموزش ببینید.

پس از اتمام دوره آموزش آفلاین گویندگی و فن بیان و اجرا چه چیزهایی یاد میگیریم ؟!

طرح درس پکیج آموزش گویندگی به تفصیل در صفحه موجود است. به صورت خلاصه شما پس از اتمام اموزش گویندگی مجازی با تعریف گوینده و مجری، ویژگیهای فردی گوینده، مهارتهای ذاتی و اکتسابی گوینده، درست نویسی و رعایت نکات دستور زبان فارسی در گویندگی، درست خوانی با رعایت نکات دستور زبان فارسی و علائم نگارشی در گویندگی، گویندگی در رادیو و تلویزیون و پوشش گوینده و مجری و عملا با هر آنچه که نیاز دوره های گویندگی صدا و سیما هست آشنا می شوید. و در نهایت لوازم و ملزومات فن بیان سالم (اندام گفتاری سالم)، اندام گفتاری قابل تربیت و پرورش یافتن، تمرین گویندگی برای تقویت اندام گفتاری و اشکالات تلفظی و تنفسی، شناخت مخاطب و تسلط کامل بر موضوع سخنرانی و اجرا، تمرینات خوانش شعر یا متون ادبی کهن و عملا تمامی نکات گویندگی را یاد می‌گیرید.

روش ارائه دوره غیرحضوری گویندگی به چه صورت است ؟!

دوره‌های مدرسه مجازی طلوع تماما مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی آموزشی و تجربه آموزشی 7 ساله موسسه طلوع تهیه شده است. این دوره ها در استودیوی آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر ضبط شده و امکان مشاهده بارها و بارهای هر قسمت به راحتی وجود دارد. ویژه گی های شاخص این دوره:

سبک آموزشی نوین: تدریس اساتید با شیوه نامه آموزشی موسسه طلوع مبتنی بر استانداردهای آموزش جهانی است و با نظارت کارشناس و کارگردان آموزشی می باشد.

آزمون: دوره آنلاین گویندگی و فن بیان شامل چند آزمون است، با آزمون های درسی، شما امکان محک زدن آموزش های خود را پیدا میکنید. این آزمون ها به صورت آنی پس از ارائه نمره داده میشود و امکان تکرار آزمون نیز وجود دارد.

تمرین: در قسمت های مختلف دوره، تمرین هایی گذاشته شده است که توسط استاد طراحی شده است. پس از ارسال تمرین توسط دانشجو، استاد دوره تمرین را بررسی و نظر و راهنمایی های خود را برای دانشجو ارسال مینماید یعنی در طول دوره چند بار امکان استفاده از نظر استاد به صورت شخصی برای خود را خواهید داشت. توجه داشته باشید در سایت مدرسه مهارتی امکان شرکت در دوره آموزش آنلاین گویندگی و فن بیان هم برای یادگیری وجود دارد.

گواهینامه: پس از طی کامل همه قسمت های دوره، گذراندن آزمون ها و ارسال تمارین، گواهینامه شما صادر و قابل دانلود در پنل کاربریتان خواهد بود.

جلسه برخط: پس از اتمام دوره مجازی گویندگی و فن بیان دانشجویان میتوانند درخواست شرکت در جلسه برخط با استاد دوره را توسط سایت ارسال کنند. پس از به حدنصاب رسیدن دانشجویان درخواست دهنده جلسه ای آنلاین با حضور استاد برگزار میگردد.

توجه: با توجه به متد استریمینگ آموزشی در مدرسه مهارتی طلوع، و نیاز به شرکت در مراحل طراحی شده مانند تمارین و آزمون ها، نمایش محتوای دوره گویندگی و فن بیان تنها از طریق مراجعه با پروفایل خود به سایت مقدور است و نیازی به دانلود ویدئوها نمیباشد و این امکان نیز وجود ندارد. محتوای آموزشی برای همیشه در دسترس شماست و میتوانید بارها و بارها آن را مشاهده نمایید و حتی از به روزرسانی های احتمالی آن بهره مند گردید.

پیش نمایش های دوره

کلاس های دوره آموزش گویندگی ، فن بیان و اجرا – آفلاین

آموزش مبحث فن بیان

۱
آموزش مباحث اولیه فن بیان
۱۱:۵۴ دقیقه

در بخش اول این دوره، مباحث اولیه فن بیان مثل، تعرف فن بیان، اهمیت لزوم فن بیان و کاربرد های گسترده آن و لزوم داشتن اندام گفتاری سالم جهت فن بیان موثر تدریس خواهد شد.

همچنین با ابزار و امکانات لازم جهت فن بیان موثر آشنا خواهیم شد.

۲
معرفی و چگونگی تقویت اندام گفتاری
۱۲:۴۲ دقیقه

در این قسمت اندام گفتاری سالم معرفی و چگونگی تقویت و ورزیدگی اندام های گفتاری، توضیح داده میشود.

۳
تمرین نرمش های ورزیده کردن اندام های گفتاری
۴
تمرین ورزیدگی زبان
۵
تمرین انعطاف و نرمش زبان
۶
تمرین نرمش زبان و اندام ساز گوینده
۷
اهمیت خوانش اشعار جهت تقویت فن بیان و انتقال صحیح به مخاطب
۸:۳۹ دقیقه

اهمت خوانش اشعار کهن و معاصر جهت تقویت فن بیان و درک مطلب اشعار برای انتقال صحیح به مخاطب در این بخش توضیح داده میشود. در پایان نیز برای درک بهتر این موضوع نمونه هایی از خوانش شعر با توجه به مفهوم خوانده میشود.

۸
ویدئوی تمرین 1 خوانش اشعار
۹
ارسال تمرین ۱ خوانش اشعار

ویژگی ها و مهارت های اکتسابی گویندگان

۱
توضیح ویژگی های صدا و چهره، آشنایی با ادبیات فارسی و یک زبان خارجی و اعتماد به نفس
۱۱:۴۷ دقیقه

در قسمت با ویژگی های فردی و اکتسابی گوینده آشنا خواهیم شد. که وژگی های داستن تنم صدای مناسب و ویژگی های صدای مناسب، داشتن چهره متناسب و فتوژنیک، اهمیت داشتن تحصیلات آکادمیک، اهمیت آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و لزوم آشنایی با زبان عربی به همراه یک زبان خارجی، لزوم اعتماد به نمفس قوی و چگونگی تقویت اعتماد به نفس توضیح داده میشود.

۲
پیدا کردن حس متناسب با مطلب، نحوه شروع و پایان سخنرانی و لحن و سرعت خواندن متن
۱۴:۴۰ دقیقه

در این بخش با پیدا کردن حس لازم مطلب و موضوع یا موقعیت سخن گفتن با مثال آشنا خواهیم شد. در ادامه نحوه شروع و پایان سخنگویی به همراه لحن، آهنگ و سرعت خوانش در متون مختلف، آموزش داده میشود.

۳
ویدئوی تمرین 2 پیدا کردن حس برای صحبت کردن
۴
ارسال تمرین 2 پیدا کردن حس برای صحبت کردن
۵
آموزش تسلط کامل و کنترل نفس ( دم و بازدم) برای خوانش متن
۱۱:۴۶ دقیقه

در ادامه بخش مهارت های اکتسابی گوینده، آموزش میبینم که چگونه بر خوانش متن یا بیان کردن موضوع و مطلب، تسلط کامل داشته باشیم.

۶
آموزش بداهه گویی و داشتن روحیه آرام و استفاده زبان بدن هنگام بداهه گویی
۹:۵۳ دقیقه

در ابتدای این بخش با بداهه گویی و اهمیت آن برای برای گویندگان و مجریان آشنا خواهیم شد. سپس داشتن روحیه آرام و تسلط بر سخن به همراه رعایت حرکات غیرکلامی(زبان بدن) هنگام بداهه گویی گویی توضیح داده میشود. میشود.

۷
آموزش روان صحبت کردن و خلاقیت در بداهه گویی و سرعت انتقال و دریافت مطالب
۶:۵۴ دقیقه

در ادامه مبحث بداه گویی، در این خش با روان صحبت کردن، خلاقیت و ابتکار در بداهه گویی و حضور ذهن در دریافت مطلب آشنا خواهیم شد.

۸
ویدئوی تمرین گسترش واژگان
۹
چگونگی اجرای روان
۹:۵۵ دقیقه

در این ویدئو موضوعات زیر آخموزش داده میشود:

تاثیر هیبت و وقار گویندگان و مجریان بر مخاطب

اهمیت سوابق تاثیر مثبت د رنویسندگی برای مجریان

چونگی اجرای روان و دلپپذیر

۱۰
نحوه داشتن لحن صمیمی و صادقانه و طراوت و نشاط در کلام با توجه به موقعیت زمانی
۹:۵۵ دقیقه

در این بخش علاوه بر داشتن لحن صمیمی و صادقانه هنگام گویندگی، آموزش میبینیم که در هر شرایط با توجه به موقعیت زمان و مکان چگونه طراوت و نشاط را در کلام خود داشته باشین.

۱۱
آموزش اجتاب از تکلف بیانی ، تقلید و دوری از احساسات مبالغه آمیز
۱۱:۳۴ دقیقه

در این ویدئو یاد میگیریم که چگونه از تکلف بیانی، تقلید و احساسات مبالغه آمیز دوری کنیم م با حوصله و پر تحمل باشیم.

۱۲
آشنایی با وزن، قافیه و سبک های شعری و نداشتن اجرا و خوانش یکنواخت
۸:۱۸ دقیقه

در این بخش نداشتن اجرا و خوانش یکنواخت و وزن، قافیه و سبک های شعری را به همراه مثال آموزش میبینیم.

۱۳
آشنایی با شخصیت مجریان و نحوه درک مطلب، ارتباط جملات، برجسته سازی واژگان و رعایت ادب
۱۱:۲۴ دقیقه

در این قسمت درک مطلب و ربط جملات با یکدیگر را با مثال آموزش میبینیم.

در ادامه با برجسته واژگان برای درست خوانی و بیان مناسب، رعایت ادب و نزیاکت توسط مجریان و شخصیت حرفه ای آن ها آشنا خواهیم شد.

۱۴
توضیح لزوم تلفظ کامل حروف و داشتن ذوق، قریحه، هوشمندی و شوخ طبعی
۱۲:۲۱ دقیقه

در ادامه مهارت های اکستابی گویندگان در این ویدئو با چند مهارت دیگر آشنا خواهیم شد. لزوم تلفظ کامل حروف و کلمات به همراه داشتن ذوق، قریحه، هوشمندی و شوخ طبعی توسط گویندگان از جمله این مهارات ها می باشد.

۱۵
سطح متناسب صدای گویندگان و حالت مناسب چهره مجریان
۹:۲۵ دقیقه

در این ویدئو با سطح متناسب صدای گودنگان و میمیک و حالت مناسب چهره مجریان آَنا میشویم و نحوه رعایت کردن آن را آموزش میبینیم.

۱۶
نحوه ارتباط موثر با مخاطب و توضیح مبانی اعتقادی، تعهد و وجدان کاری گویندگان و مجریان
۱۸:۱۸ دقیقه

مبانی اعتقادی اعتقادی گویندگان و مجریان برپایه تعهد و وجدان کاری در این بخش توضیح داده می شود.

۱۷
چگونی ابراز نظر مجریان و احترام مجریان به یکدیگر
۱۰:۴۵ دقیقه

در این بخش، مهارت های اکتسابی دیگری از گویندگان مثل چگونگی ابراز نظر مجریان در رسانه و هوشمندی مجری در مدیریت مواضع و احترام مجریان به یکدیگر در برنامه های مشترک (به دلیل الگو بودن برای مخاطب) به همراه مثال توضیح داده میشود.

۱۸
ویژگی های صدای مجریان و سخنواران (برد، حجم و اراتفاع صدا)
۱۳:۵۱ دقیقه

در قسمت آخر این بخش، با ویژگی های صدای مجریان و سخنواران آشنا خواهیم شد. توضیح برد، حجم و اراتفاع صدا ، علت استحکام صدا، و توضیح صدای محکم داشتن را در این ویدئو میتوانیم ببینیم.

۱۹
ویدئوی تمرین راهکارهای تقویت حنجره
۲۰
ویدئوی تمرین 3 لحن ، مکث و تاکید نا به جا
۲۱
ارسال تمرین 3 لحن، مکث و تاکید نا به جا
۲۲
ویدئوی تمرین 4 لحن طنز
۲۳
ارسال تمرین 4 لحن طنز
۲۴
ویدئوی تمرین 5 لحن روایی، حکایتی و داستانی
۲۵
ارسال تمرین 5 لحن روایی، حکایتی و داستانی

عوامل مهم برای برقرای ارتباط موثر مجریان با مخاطبان

۱
تعریف ارتباط کلامی و غیر کلامی و تاثیر آن در ارتباط با مخاطب
۱۱:۴۴ دقیقه

در این بخش با ارتباط کلامی و غیر کلامی آشنا خواخیم شد. که در ادامه همین بخش و چند بخش بعدی ر مورد این موضوع و تاثیر آن در ارتباط با مخاطب صحبت میشود. چگونگی حرکت، راه رفتن و استفاده از دست ها از دیگر مواردی است که در این بخش آموزش داده میشود.

۲
تاثیر پوشش گوینده و مجری بر اجرای برنامه و مخاطب
۹:۴۴ دقیقه

در این قسمت توضیح داده میشود که پوشش گویندگان و مجریان چه تاثیری بر اجرای برنامه و تاثیر بر مخاطب داردو در ادامه گفته میشود که این پوشش و لباس بعنوان الگوی مخاطبان باید مطابق عرف و فرهنگ جامعه باشد.

۳
تاثیر عوامل صحنه و جرا در ارتباط غیر کلامی مجریان و مخاطبان
۷:۴۳ دقیقه

در ادامه بخش اثرگذاری بر مخاطب، در این قسمت با چگونگی تاثیر عوامل مختلف صحنه اجرا و دست اندر کاران برنامه بر ارتباط غیرکلامی مجریان و مخاطبان و رعایت صحیح نشستن مجری و گوینده در برنامه بر ارتباط با مخاطب، آَنا میشوین.

۴
اهمیت نورپردازی در ارتباط مجری و مخاطب
۶:۰۸ دقیقه

اهمیت نورپردازی مناسب و تاثیر آن بر ارتباط موثر مجری و مخاطب و علت اثرگذاری نورپردازی مناسب بر اجرای بهتر توضیح داده میشود.

۵
نحوه دقت مجریان در ارتباط مناسب با دوربین های حاضر در صحنه و توضیحات مربوط به گریم
۸:۴۴ دقیقه

در صحنه معمولا چند دوربین قرار دارد که ما در این بخش یاد میگیریم که چگونه با دقت ارتباط مناسب میان دوربین های حاضر در صحنه را برقرار کنیم. در ادامه این بخش به توضیح درباره عواملی تاثیر گذار در ارتباط با مخاطب مثل ایجاد تنوع در پرداخته میشود. در پایان هم توضیحاتی در باره گریم و لزوم نیاز گویندگان و مجریان به گریم داده میشود.

۶
تاثیر صدابرداران برای ارتباط بهتر با مخاطب
۹:۰۵ دقیقه

  در این بخش توضیح داده میشود که مهندسان و متصدیان میز صدا (صدابرداران) چگونه میتوانند به مجریالن برای ارتباط بهتر با مخاطب کمک کنند. در ادامه با روش های ارتباط مجریان با مخاطب (کلامی و غیرکلامی) و توضیحات مروبوط به آن آشنا خواهیم شد.

۷
چگونگی ابراز شخصیت و داشتن انعطاف در صدا
۱۳:۰۰ دقیقه

در این ویدئو با چگونگی ابراز شخصیت گوینده و داشتن ثابلیت انعطاف در صدا(که یکی از ویژگی های مهم گویندگان است) توضیح داده میشود. همچنین با طبیعی و سرزنده بودن رفتار مجریان، دوستی و صداقت آنها و پرهیز از ریا و تظاهر با مخاطب آشنا خواهیم شد.

۸
شرایط لازم برای گویندگی و اجرا
۸:۵۷ دقیقه

در این بخش شرایط لازم برای گویندگی و اجرا یعنی جسمانی (به ویژه اندام گفتاری سالم)، تربیتی (که ریشه در تربیت خانوادگی دارد) و روحی و روانی (که به روحیات ذاتی افراد مربوط میشود) توضیح داده میشود.

۹
ویدئوی تمرین 6 چالاکی و استواری زبان و لب ها و تسلط بر کلام
۱۰
ارسال تمرین 6 چالاکی و استواری زبان و لب ها و تسلط بر کلام
۱۱
توضیح چیستی صدا و تاثیر آن بر مخاطب
۱۳:۰۸ دقیقه

در این ویدئو مطالب زیر تدریس میشود:

صدا چیست و تاثیر آن بر مخاطب چگونه است؟

داشتن قدرت انتقال احساس به مخاطب، تلفظ و ادای کامل و صحیح کلمات، داشتن آرامش و همراه داشتن متن مناسب توسط مجریان.

۱۲
ویدئوی تمرین 7 دلنشین شدن صدا
۱۳
ارسال تمرین 7 دلنشین شدن صدا

آموزش نکاتی از دستور زبان فارسی

۱
لزوم تسلط بر دوستور زبان فارسی و پرهیز از زیاده گویی
۱۲:۳۰ دقیقه

در قسمت اول بخش دستور زبان، به این سوال که چرا مجریلن باید بر دستور زبان فارسی مسلط باشند، پاسخ داده میشود. در ادامه برخی نکاتی در این مورد را، آموزش میبینیم.

۲
توضیح تفاوت کاربرد افعال و حرف ربط و پرهیز از حذف فعل بدون قرینه
۹:۰۹ دقیقه

در این بخش ادامه نکات درمورد دستور زبان مثل تفاوت کاربرد افعال در جمله، کاربرد حروف ربط در جای مناسب از جمله، پرهیز از تکلف و زیاده گویی در بیان و خذف نکردن فعل نکردن فعل بدون قرینه جمله آموزش داده میشود.

۳
آشنایی با کاربرد تعابیر، افعال، تلفظ کلمات و تنوین به صورت نادرست و اهمیت سخن سنجی
۲۰:۳۶ دقیقه

کاربرد تعابیر نادرست، تلفظ غلط و نامأنوس حروف و کلمات، کاربرد نادرست افعال و تنوین در گفتار و مکالمه توسط مجریان در این قسمت توضیح داده میشود. در گایان ویدئو نیز با اهمست سخن سنجی در گفتار آشنا خواهیم شد.

۴
تمرین حروف مصوت کوتاه و حروف مصوت بلند
۵
تمرین مدیریت لهجه
۶
ویدئوی تمرین 8 علائم نگارشی
۷
ارسال تمرین 8 علائم نگارشی

صدا و گفتار در گویندگی

۱
پرهیز از طولانی صحبت کردن و تاکید نابجا در گفتار مبهم
۱۴:۴۸ دقیقه

در این بخش با چند نکته درباره درباره نحوه گفتار گویندگان گفته میشود. طولانی صحبت نکردن، استفاده نکردن از کلمات کوچه بازاری در گویش و پرهیز از تاکید نا به جا گفتار و گویش مبهم در گویندگی از جمله این نکات هستند.

۲
تقویت اعتماد به نفس برای حفظ آرامش و لزوم اطلاعت عمومی بالا برای مجریان
۲۱:۱۷ دقیقه

در ادامه مبحث گویش، مهمرین ویژگی مجریان موفق (آرامش داشتن) و راه تقویت آن (داشتن اعتماد به نفس) در این قسمت توضیح داده میشود. در ادامه نکاتی مانند داشتن تحرک (پر جنب و جوش بودن) و لزوم دانش و اطلاعات عمومی بالا برای مجریان را آموزش میبینیم.

۳
تمرین تقویت اعتماد به نفس
۴
صدا های مناسب و نامناسب گویندگی
۱۴:۲۹ دقیقه

در این قسمت به اهمیت اهمیت بسیار شنیدن، صدا های مناسب و نامناسب میپردازیم .

۵
تمرین جذاب و مناسب شدن صدا
۶
خصوصیات گویندگان شنیداری
۱۴:۲۰ دقیقه

در رسانه های شنیداری، داشتن تن صدای مناسب، ویژگی های فردی مختص تلویزیون و داشتن خصوصیات مشترک با گویندگان تصویری از نکات مهمی است که به آن ها اشاره کرده شده است.

نکاتی کاربردی در اجرا

۱
وظایف مجریان تلویزیون
۱۵:۵۳ دقیقه

در این قسمت به انواع اجرا، وظایف مجریان، کار تیمی، تمرکز حواس، اهمیت گوش دادن و لوازم جانبی مورد نیاز پرداخته میشود.

۲
اطلاعات و دانش روز مجریان
۱۱ دقیقه

اطلاعات و دانش روز، هماهنگی و کار تیمی، آگاهی از تفاوت برنامه های تولیدی و زنده، عدم غرور کاذب، صبوری و خویشتن داری از عوامل مهم مربوط به مجریان میباشد که در این قسمت با آنها آشنا میشویم.

۳
شخصیت حرفه ای مجریان
۱۲:۱۰ دقیقه

در این بخش توجه میشویم مجری برای داشتن حرفه ای باید دچار لغزش و خطا نشود، در زمینه های جانبی خود را قوی کند و نقش بازی نکند.

۴
پوشش مناسب مجریان
۱۲:۴۳ دقیقه

در ادامه نکات مهمی که در رابطه با اجرا آموزش داده شد، در این قسمت با داشتن پوشش مناسب و هماهنگی لباس مجریان با موضوع و دکور برنامه آشنا میشویم.

۵
وسایل شخصی و اهمیت گریم بریا مجریان و گویندگان
۱۲:۱۸ دقیقه
۶
تمرین مقدمات اجرا کردن

تمرین نهایی دوره فن بیان، اجرا و گویندگی

۱
ارسال تمرین نهایی دوره فن بیان، اجرا و گویندگی
۲
نظرسنجی دوره
۵
5 از 5
۱ امتیاز

جزییات امتیاز

۵ ستاره
۱
۴ ستاره
۰
۳ ستاره
۰
۲ ستاره
۰
۱ ستاره
۰

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

نمایش بیشتر
امکان ثبت نظر تنها برای دانشجویان دوره میباشد.
ثبت نام
دانشجویان دوره: ۲۱۸ دانشجو
طول دوره: ۱۲+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۵۸
ویدئو: ۹:۵۵ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
گواهینامه پایانی: دارد
+ لیست علاقه
استاد فریده فرخی نژاد
فریده فرخی نژاد متولد 1339-آبادان فارغ التحصیل مدیریت فرهنگی گوینده و مجری خبر و‌ برنامه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی. شروع فعالیت ایشان از سال 1359 در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در بندرعباس گوینده و مجری اخبار شبکه های یک، دو، پنج و شبکه خبر به مدت بیش از 30 سال . علاوه بر اجرای خبر، برنامه های روزنه ، موج روز و جهان سیاست از جمله برنامه هایی است که با صدای او در رادیو پخش شده است. گوینده و مجری برنامه های سیاسی و اقتصادی در رادیو ایران و رادیو اقتصاد مدرس اموزش گویندگی در سازمان صدا و سیما .

دوره های مرتبط آموزش گویندگی ، فن بیان و اجرا – آفلاین

آموزش گویندگی ، فن بیان و اجرا – آفلاین
قیمت:
۱,۴۰۰,۰۰۰تومان