آموزش کسب درآمد دلاری و ارزی به روش فریلنسری – آفلاین

ثبت نام
دانشجویان دوره: ۵۶۶ دانشجو
طول دوره: ۵ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۲۷
ویدئو: ۵ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد

مقدمه، کسب درآمد دلاری و ارزی

امروزه با توجه به مشکلاتی که گریبان اقتصاد کشور را گرفته است، کسب درآمد دلاری و ارزی از طرفی میتواند به عنوان یک راهکار برای بهبود شرایط اقتصاد خانواده تلقی و از طرف دیگر جایگزینی برای وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی باشد.

ما در دوره آموزش فریلنسری سعی داریم تا با ارائه راهکارهایی که از طریق اینترنت قابل انجام باشند، شما را با روش های کسب درآمد دلاری از مهارت های خود آشنا کنیم.

آموزش کسب درآمد دلاری و ارزی به روش فریلنسری یا آموزش فریلنسینگ دوره ای است برای کسب درآمد ارزی از مهارت هایتان که به چگونگی فریلنسری بین المللی و درآمد دلاری میپیردازد.

برای این منظور ما در این دوره کسب درآمد دلاری با محوریت سبک فریلنسری را آموزش میدهیم. بیش از چند دهه از ابداع سبک کاری فریلنسینگ میگذرد.(معادل فارسی آن آزادکاری ترجمه شده است) در سال های اخیر نیز این سبک کاری در کشور مورد بحث و استفاده افراد معدودی قرار گرفته است. ما قصد داریم در این دوره با مفاهیم فریلنسینگ آشنا شده و سپس روش های مرسوم برای فعالیت بین المللی جهت کسب درآمدهای دلاری و ارزی از این طریق را بررسی و معرفی نماییم.
باور ما بر این است که ظرفیت های اقتصادی بین المللی قابل توجهی از طریق کسب و کارهای اینترنتی در بسیاری از رشته های کاری که به تولید محصولات دیجیتال و یا ارائه خدمات دیجیتال می پردازند وجود دارند. کشور ما نیز میتواند همانند بسیاری از کشورهای دیگر مانند امریکا، هند، پاکستان و چین، از این ظرفیت اقتصادی استفاده نماید.

دوره آموزش کسب درامد دلاری و ارزی به سبک فریلنسر ها برای چه کسانی مفید است؟!

به طور کلی فریلنسر ها افرادی هستند که مهارتی داشته باشند و این مهارت را با سبک فریلنسینگ به کارفرماهای مختلفی ارائه کنند، لذا این دوره برای افرادی که مهارت هایی مانند برنامه نویسی، طراحی و گرافیک، مهندسی و سایر رشته هایی که قابل ارائه خدمات به صورت آنلاین باشند مناسب است.

البته اگر هنوز مهارتی ندارید، این دوره میتواند در انتخاب مهارت متناسب با کسب و کارهای اینترنتی بین المللی و بازارهای جهانی نیز به شما کمک نماید.

پیش نیاز های شرکت در دوره کسب درامد دلاری با فریلنسری

به نظر ما اگر به دنبال تغییر شرایط کاری خود هستید و انگیزه لازم برای کسب درآمد دلاری و ارزی از مهارت های خود را دارید پیشنیازهای لازم برای شرکت در این دوره را دارا هستید. درست است که افرادی میتوانند به عنوان فریلنسر ارائه خدمات کنند که مهارتی داشته باشند، اما با توجه به گسترش اینترنت و آموزش های آنلاین موجود در آن، کسب مهارت برای شما یک مانع نیست و میتوانید با کمی تلاش و پشتکار در زمینه مورد علاقه خود به مهارت برسید.

پس از اتمام دوره کسب درآمد دلاری و ارزی فریلنسینگ چه چیزهایی یاد میگیریم ؟!

طرح درس این دوره کسب درآمد از فریلنسینگ به تفصیل در صفحه موجود است اما به صورت خلاصه شما پس از اتمام این دوره با سبک کاری فریلنسینگ آشنا میشوید، چالش های این نوع کار و مزایای آن را میدانید، با بسترهای بین المللی که میتوان از طریق آنها کسب درآمد دلاری داشت آشنا میشوید و بعد بزرگترین سایت فریلنسری در دنیا را از ابتدای عضویت، ساخت پروفایل، ارائه پیشنهاد، جذب پروژه و خروجی مالی گرفتن در آن را به صورت جزئی یاد خواهید گرفت. دست آخر هم مواردی که لازمه کار کردن در ایران با این سایت ها هستند مانند روش های احراز هویت، اتصالات و نقد کردن و روش های تبدیل درآمد ارزی و دلاری به ریال را آموزش خواهید دید.

روش ارائه این دوره به چه صورت است ؟!

دوره های مدرسه آنلاین طلوع تماما مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی آموزشی و تجربه آموزشی 7 ساله موسسه طلوع تهیه شده است. دوره کسب درآمد از فریلنسری در استودیوی آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر ضبط شده و امکان مشاهده بارها و بارهای هر قسمت به راحتی وجود دارد. ویژه گی های شاخص این دوره:

سبک آموزشی نوین: تدریس اساتید با شیوه نامه آموزشی موسسه طلوع مبتنی بر استانداردهای آموزش جهانی است و با نظارت کارشناس و کارگردان آموزشی می‌باشد.

آزمون: هر دوره آموزش فریلنسری و گروپ لنسینگ شامل چند آزمون است، با آزمون های درسی، شما امکان محک زدن آموزش‌های خود را پیدا میکنید. این آزمون‌ها به صورت آنی پس از ارائه نمره داده می‌شود و امکان تکرار آزمون نیز وجود دارد.

تمرین: در قسمت های مختلف دوره فریلنسری دلاری، تمرین هایی گذاشته شده است که توسط استاد طراحی شده است. پس از ارسال تمرین توسط دانشجو، استاد دوره درامد دلاری فریلنسری تمرین را بررسی و نظر و راهنمایی های خود را برای دانشجو ارسال مینماید یعنی در طول دوره چند بار امکان استفاده از نظر استاد به صورت شخصی برای خود را خواهید داشت.

گواهینامه: پس از طی کامل همه قسمت های دوره کسب درآمد ارزی، گذراندن آزمون ها و ارسال تمارین، گواهینامه شما صادر و قابل دانلود در پنل کاربریتان خواهد بود.

جلسه برخط: پس از اتمام دوره کسب درآمد دلاری دانشجویان میتوانند درخواست شرکت در جلسه برخط با استاد دوره را توسط سایت ارسال کنند. پس از به حدنصاب رسیدن دانشجویان درخواست دهنده جلسه ای آنلاین با حضور استاد برگزار میگردد.

توجه: با توجه به متد استریمینگ آموزشی در مدرسه آنلاین طلوع، و نیاز به شرکت در مراحل طراحی شده مانند تمارین و آزمون ها، نمایش محتوای دوره تنها از طریق مراجعه با پروفایل خود به سایت مقدور است و نیازی به دانلود ویدئوها نمیباشد و این امکان نیز وجود ندارد. محتوای آموزشی برای همیشه در دسترس شماست و میتوانید بارها و بارها آن را مشاهده نمایید و حتی از به روزرسانی های احتمالی آن بهره مند گردید.

پیش نمایش های دوره

نمونه هایی از درآمد دلاری حاصل از کار در ایران فریلنسری

کسب درآمد دلاری و ارزی

درآمد دلاری در ایران

نظرات دانشجویان دوره آموزش کسب درآمد دلاری

مصاحبه با فریلنسرها در خصوص کسب درآمد دلاری

کلاس های دوره آموزش کسب درآمد دلاری و ارزی به روش فریلنسری – آفلاین

تعاریف و مقدمات کسب درآمد دلاری فریلنسری

۱
آشنایی با سبک کاری فریلنسینگ
۸:۴۲ دقیقه

تعاریف و مثال هایی از سبک کاری فریلنسینگ در این جلسه بیان میگردد.

۲
میزان رشد سبک کاری فریلنسری در دنیا
۷:۲۶ دقیقه

سبک کاری فریلنسینگ در دنیا روز به روز در حال گسترشه، شما در این قسمت با میزان رشد این سبک کاری در چند سال اخیر آشنا خواهید شد.

۳
مزایا و معایب فریلنسینگ
۱۵:۲۹ دقیقه

مقایسه ای بین سبک کاری فریلنسرینگ و روش های متداول کار کردن مثل کارمندی در اینجا بیان خواهد شد

۴
آزمون اول کسب درآمدهای دلاری و ارزی به روش فریلنسری
۵ سوال
۵
تخصص و متوسط درآمد ساعتی هر تخصص در دنیا
۱۲:۰۶ دقیقه

در این درس متوسط درآمد هر تخصص در سایت به دلار بیان میگردد

۶
مهارت های عمومی لازم برای فریلنسری بین المللی
۰۹:۳۶ دقیقه

یه سری مهارت هایی که لازمه کار بین المللی و سبک کاری فریلنسرینگ هست در این درس بیان میشود.

۷
ویژگیهای شخصی فریلنسر موفق
۱۱:۲۳ دقیقه

برخی ویژگی های شخصی که باعث موفقیت بیشتر یک فرد در سبک کاری فریلنسری خواهد شد اینجا بیان میگردد.

۸
تمرین اول کسب درآمدهای دلاری و ارزی به روش فریلنسری

بسترهای موجود در فریلنسری بین اللمی

۱
معرفی بسترهای کاری برای فعالیت فریلنسینگ بین المللی
۱۲:۳۶ دقیقه

معرفی بسترهای کاری که از طریق بستر اینترنت میتوان با سبک کاری فریلنسرینگ درآمد ارزی کسب کرد در این قسمت بیان میگردد.

۲
معرفی سایت های واسط فریلنسری
۱۱:۳۱ دقیقه

یکی از متداول ترین روشهای کار به سبک فریلنسری استفاده از سایت های واسط است که در این قسمت به بیان آن ها و ویژگی های این سایت های واسط پرداخته میشود.

۳
مقایسه مخاطبین سایت های واسط فریلنسری
۰۴:۰۵ دقیقه

مقایسه آماری بین سایت های واسط فریلنسینگ از جنبه مراجعه مخاطبین در این قسمت انجام میگردد.

۴
آزمون دوم دوره کسب درآمدهای دلاری و ارزی به روش فریلنسری
۵ سوال

پلتفرم واسط سایت فریلنسر freelancer.com

۱
معرفی کلی پلتفرم واسط freelancer.com
۱۰:۱۸ دقیقه

سایت فریلنسر بزرگترین پلتفرم واسط دنیا در زمینه فریلنسرینگ در این قسمت معرفی میگردد.

۲
ساخت اکانت و عضویت در سایت freelancer.com
۱۶:۴۰ دقیقه

در این قسمت برای شروع به کار در سایت فریلنسر یک پروفایل ایجاد میگردد.

۳
صفحه پروفایل و نکات کلیدی برای ایجاد پروفایل حرفه ای
۲۵:۰۱ دقیقه

در این درس نکات کلیدی برای ایجاد یک پروفایل حرفه ای و قسمت های مختلف صفحه پروفایل شخصی بیان میگردد.

۴
استراتژی رشد پروفایل در سایت فریلنسر
۰۶:۴۴ دقیقه

برای اینکه بتوانیم در سایت با سایر فریلنسرها رقابت داشته باشیم و پروژه های خوبی از سایت دریافت کنیم لازم است که استراتژی برای رشد پروفایل در سایت داشته باشیم که در این قسمت این استراتژی پیشنهادی بیان میگردد.

۵
بررسی صفحه پروژه های در سایت فریلنسر
۰۶:۱۱ دقیقه

صفحه پروژه های در سایت فریلنسر دارای قسمت های مختلفی است که در این بخش به بررسی آن میپردازیم.

۶
ارسال پیشنهاد در پروژه ( بید گذاری) در سایت فریلنسر
۲۷:۲۲ دقیقه

برای ارسال پیشنهاد در یک پروژه به عنوان فریلنسر، باید ساختار بید گذاری یا همان ارسال پیشنهاد را بشناسیم که در این درس بیان میگردد. همچنین نکات کلیدی برای ارسال پیشنهاد موفق را نیز خواهیم دید.

۷
ارسال پروژه در سایت فریلنسر به عنوان کارفرما
۰۷:۵۷ دقیقه

برای اینکه از جنبه کارفرما روش رفتاری فریلنسرها را ببینیم، یک پروژه نمونه در سایت ارسال میکنیم و به تحلیل رفتارهای فریلنسرها و فرآیند کاری سایت میپردازیم.

۸
نکات کلیدی برای مذاکره با کارفرما
۰۹:۴۳ دقیقه

پس از ارسال پیشنهاد، باید بتوانیم با کارفرما مذاکره مناسبی داشته باشیم تا احتمال دریافت پروژه بالاتر رود و در آینده مشکلات کمتری با کارفرما داشته باشیم، در این قسمت به بیان این موارد پرداخته میشود.

۹
مدیریت پروژه در حال انجام و کسب رضایت کارفرما
۰۹:۴۵ دقیقه

در زمان انجام پروژه باید همواره رضایت کارفرما مد نظر باشد، نکاتی که میتواند رضایت بیشتر کارفرما را به دست آورد در این بخش بیان میگردد.

۱۰
بررسی مسابقات یا Contests jobs در سایت فریلنسر
۱۱:۵۴ دقیقه

مسابقات یکی از سبک های کاری پلتفرم های واسط هستند. در این قسمت به بخش مسابقات سایت فریلنسر مراجعه کرده و آن را توضیح میدهیم.

۱۱
خارج کردن درآمد از سایت freelancer.com
۱۰:۴۲ دقیقه

پس از کسب درآمد از پروژه ها، باید بتوانیم این درآمد ها را از سایت خارج کنیم. در این قسمت به بیان قسمت خروجی گرفتن مالی از سایت freelancer.com پرداخته میگردد.

۱۲
مروری بر امکانات جانبی سایت فریلنسر
۱۵:۱۳ دقیقه

سایت فریلنسر دارای بخش های متنوع زیادی است که در این قسمت به بیان آن ها و نحوه کارکرد هر کدام میپردازیم.

۱۳
صفحه تنظیمات و مباحث امنیتی برای کار کردن در سایت فریلنسر
۰۵:۱۹ دقیقه

برای اینکه بتوانیم پروفایل امنی داشته باشیم و به مشکلات کمتری در ادامه کار با سایت برخورد کنیم در این قسمت نکاتی را بیان میکنیم.

۱۴
تمرین دوم کسب درآمدهای دلاری و ارزی به روش فریلنسری

زیرساخت ها و جمع بندی کسب درامد دلاری

۱
راهکارهای هویتی برای فعالیت های بین اللمی
۱۰:۵۱ دقیقه

برای فعالیت در سایت های واسط نیاز با داشتن هویت مجاز میباشد. در این بخش انواع هویت های ممکن برای استفاده در این سایت ها بررسی و بیان میگردد.

۲
راهکارهای اتصال به پلتفرم های بین اللمی
۱۲:۳۴ دقیقه

برای استفاده امن از پلتفرم های بین المللی لازم است نکاتی در خصوص اتصال از طریق اینترنت به این سایت ها را بدانیم که در این قسمت بیان میگردد.

۳
روش های نقد کردن درآمدهای ارزی فریلنسر
۰۷:۴۰ دقیقه

پس از کسب درآمد ارزی، لازم است تا بتوانیم آن را به ریال تبدیل کنیم، در این قسمت به بیان روش های نقد کردن درآمد ارزی میپردازیم.

۴
گروپ لنسینگ یا فریلنسینگ گروهی
۰۶:۴۴ دقیقه

گروپ لنسینگ یا فریلنسری گروهی برای موفقیت بییشتر و پیشرفت بیشتر در این عرصه بیان میگردد.

۵
جمع بندی
۰۹:۱۶ دقیقه

در این بخش جمع بندی در خصوص مطالب ارائه شده و باید ها و نبایدهای این عرصه کاری بیان خواهد شد.

۶
آزمون سوم کسب درآمدهای دلاری و ارزی به روش فریلنسری
۵ سوال
۷
تمرین سوم کسب درآمدهای دلاری و ارزی به روش فریلنسری
۸
نظرسنجی دوره
درسته که تحریم ها شرایط کار کردن رو برای ما ایرانی ها سخت کرده، ولی این کار سالیانی زیادی هست که در ایران در حال انجامه. توی دوره روش های مختلفی که از اون طریق میشه به این فعالیت ها پرداخت بازگو میشه. در حال حاضر تعداد زیادی از افراد از همین طریق در حال کسب درآمد دلاری هستند.
به افرادی که به صورت شخصی مهارتهای خودشون رو ارائه میدند و کار میکنند فریلنسر گفته میشه. سبک کاری فریلنسینگ و تعاریف جامع اون در دوره بیان میشه. میتونید مقاله فریلنسر کیست رو هم در سایت مطالعه بفرمایید.
روش های مختلفی برای نقد کردن درآمد دلاری در دوره گفته میشود، اگر میخواهید بیشتر در این خصوص بخوانید مقاله سه روش نقد کردن درآمد دلاری در سایت را مطالعه بفرمایید.
بله، طی این دوره با فرآیند های کاری آشنا خواهید شد که میتوانید از آن طریق کسب درآمد دلاری نمایید. افرادی که توسط تیم مرکزی سازماندهی شده اند در حال حاضر درآمد 1000 تا 2000 دلار در ماه دارند.
۴.۶
4.6 از 5
۸ امتیاز

جزییات امتیاز

۵ ستاره
۷
۴ ستاره
۰
۳ ستاره
۰
۲ ستاره
۱
۱ ستاره
۰

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

نمایش بیشتر
امکان ثبت نظر تنها برای دانشجویان دوره میباشد.
ثبت نام
دانشجویان دوره: ۵۶۶ دانشجو
طول دوره: ۵ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۲۷
ویدئو: ۵ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد
+ لیست علاقه
استاد علی اصغر ابدی
علی اصغر ابدی کارشناس ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه امیرکبیر، بیش از 12 سال سابقه کار و فعالیت در حوزه های مختلف IT و مدیریت مجموعه های نرم افزاری را دارد. ایشان در حال حاضر مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران طلوع حق(با دو نام تجاری آپلنس و فتح) است و در حوزه های کسب درآمد ارزی از بستر اینترنت بیش از 10 سال تجربه کاری دارد.

دوره های مرتبط آموزش کسب درآمد دلاری و ارزی به روش فریلنسری – آفلاین

آموزش کسب درآمد دلاری و ارزی به روش فریلنسری – آفلاین
قیمت:
۱,۰۰۰,۰۰۰تومان